miércoles, 28 de diciembre de 2011

Reflexió 01/12/2011

En aquesta sessió amb el Juan-Anton em fet les exposicions dels treballs que cadascun havia triat per grups.

Havíem de fer una presentació amb power point com a suport de l’exposició però sense massa lletra, és a dir, pràcticament només amb imatges il·lustratives del que volíem explicar oralment. Fent aquest power point he après que és més complicat del que jo em pensava triar només una imatge en que es reflecteixi el significat d’allò que jo estic explicant, ja que hi han moltes imatges que són molt genèriques i que no son del tot adients. D’aquesta manera, gràcies a aquestes exposicions sense molta informació en els power point estem més atents al contingut que a les imatges en sí, i sense adonar-nos captem millor el missatge.

El nostre grup treballava els blocs didàctics dins de l’aula, i he après que són molt útils alhora de l’aprenentatge dels infants, ja que es familiaritzen amb les Tic, i és una molt bona manera de mantenir el contacte i compartir la informació de tot allò que fem a l’escola tant amb  les famílies, com amb altres Mestres, com amb altres membres i alumnes de l’escola.

També he aprés una mica més sobre tots els temes treballats per els meus companys ja que, en totes les seves exposicions s’han comentat certs aspectes que no m’havia parat a pensar detingudament.

Fins la pròxima entrada!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario