domingo, 27 de noviembre de 2011

Reflexió 15/11/2011

Aquesta sessió amb l’Eduard ha estat molt intensa. Consistia en crear el nostre propi moodle,i realment m’ha costat moltíssim. He sortit de l’aula amb massa informació rebuda, i la veritat és que ara em toca posar-la en ordre. Suposo que a mida que vagi investigant i provant, aniré creant el meu moodle.
A part del que em costa entendre el funcionament d’aquesta web, considero que és una eina molt pràctica i profitosa per treballar amb un col·lectiu educatiu. Aquesta sessió és el principi del meu aprenentatge de com es crea un moodle, i de quines tasques, activitats, etc. es poden idear per tal d’originar una eina molt útil tan per els estudiants com per els mestres, ja que per ells també és un bon recurs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario