miércoles, 28 de diciembre de 2011

Reflexió 22/11/2011

 En aquesta sessió amb l’Àngels hem treballat amb el Photoshop els retrats simètrics.

He de dir que en molts moments de la realització d’aquesta activitat m’he perdut, ja que jo no estic gaire familiaritzada amb aquest programa i  no trobo les eines necessàries a la primera. Si és cert que l’activitat de manera global m’ha agradat força i m’ha sorprès el resultat final, ja que, tot i saber que no som simètrics, mai m’havia imaginat com seria el meu rostre totalment simètric, i a través d’aquesta tasca ho he pogut comprovar.

Una de les coses que he après en aquesta sessió és a demanar ajuda sense cap tipus de vergonya ni objecció, ja que sinó ho hagués fet, és molt probable que no hagués sigut capaç de fer aquesta activitat de manera autònoma. I considero que aquest és un valor molt important a transmetre als nens d’educació infantil, ja que a vegades també es poden perdre alhora de fer una activitat, i si no els ensenyem a demanar ajuda al mestre o als companys, es quedaran enrederits i no podran seguir el procés de la classe amb normalitat.
Fins la pròxima entrada!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario