viernes, 30 de diciembre de 2011

Reflexió 22/12/2011

En aquesta sessió hem exposat tots els grups els treballs sobre el “Coneixement i anàlisis d’un cicle d’Educació Infantil en relació a les TAC”.
Considero que ha estat una sessió molt productiva, almenys per a mi, perquè tot i que vaig aprendre molt en la visita que vam fer a l’Escola Thau, m’ha sorprès molt que en tots els centres en els que han anat els meus companys hi han pissarres digitals, i les TAC s’integren d’alguna manera o altre, més o menys estona, a les aules d’infantil. Si sóc sincera, quan vam començar aquest treball vaig pensar que ens seria difícil trobar un centre on s’integressin les TAC a les aules d’Educació Infantil, però per el que he comprovat amb les exposicions dels meus companys i amb el nostre propi treball, estava molt equivocada.
Han estat unes exposicions molt interessants, perquè hem pogut comparar com integren les TAC a les aules d’Infantil en diferents centres educatius, i hem vist que ho fan de maneres molt diverses, depenent de la política de cada escola, dels pressupostos que tenen i de en què decideixin invertir-lo.
Amb aquesta sessió i exposició, jo particularment, també he millorat la meva manera d’exposar oralment davant els meus companys, ja que ara ja no em fa faltar sortir amb el guió, ni mirar a la pantalla, perquè he aconseguit a mirar al públic tota l’estona. El que si que haig de millorar una mica és els nervis que agafo just abans de sortir al davant de tothom, però amb pràctica estic ben segura que ho aconseguiré.
Fins la propera entrada!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario